Muka Surat

Tuesday 11 October 2011

Kursus Akupuntur Bersiri - PERHIJAM Batch 4

Batch 1 - Dibawah kelolaan En Rahmad seramai 13 orang telah berjaya menghabiskan 5 modul Kursus Akupuntur bersiri yang dijalankan di Kg Kerinchi, pelajar-pelajarnya terdiri dari peserta dari Kuala Terengganu, Perak dan kawasan sekitarnya. Dijangkakan di anugerah Sijil pada November 2011 ini.

Batch 2 - Dibawah pengurusan Tn Hj Sahir dan anakandanya Cik Syifa' juga telah berjaya menghabiskan modul-modul Akupuntur untuk 12 orang, pelajar mereka ada yang datang dari Perak dan dari kawasan sekitarnya. Kursus ini dijalankan di Bandar Baru Bangi.  Dijangka kan di anugerah Sijil pada November 2011 ini.

Batch 3 - Team Herbalis Ustaz Radzi bertempat di Beranang, Selangor juga telah berjaya menghabiskan modul Kursus Akupuntur bersiri untuk seramai 13 orang.  Kursus ini dijalankan di Bandar Baru Bangi. Ada pelajar yang datang dari Bandung, Indonesia dan pelajar dari kawsan sekitarnya.  Dijangka kan di anugerah Sijil pada November 2011 ini.

Kini Batch ke 4 akan diadakan di Bilik Kuliah Kolej Komuniti Seri Manjung (Belakang Maybank), jangan lepaskan peluang ini kerana ianya tidak selalu datang bergolek. Ada pelajar dari jauh datang mencari ilmu kini PERHIJAM datang kepada penduduk Seri Manjung, pastinya ianya membawa berkah ......Ayuh mari melangkah bersama Gempur Perubatan Komplimentari 

3 comments:

  1. jika ada kursus di sekitar lembah klang sila maklumkan sya di amaleyna@gmail.com

    ReplyDelete
  2. utk 2014 area lembah klang ada x kursus akupuntur? jika ada email AniqBukhairy@gmail.com

    ReplyDelete
  3. Assalamualaikum... jika ada kursus akpunctur dalam masa terdekat Area kl & Selangor tolg email saya putraazmi1982@yahoo.com

    ReplyDelete