Muka Surat

Monday 30 April 2012

PROGRAM DIAGNOS & RAWAT DI UTHM


Alhamdulillah, dengan izin ALLAH SWT; sekali lagi PERHIJAM dengan kerjasama Unit Sukan UTHM telah dapat mengadakan program DIAGNOS dan RAWAT pada 28hb APR dan 29hb APR, 2012 di dewan 3 dan 4 UTHM, Parit Raja, Johor.


Kali ini PERHIJAM menggabungkan tenaga perawat dari TEAM Pusat Latihan & Rawatan Holistik Nurul Iman, Hulu Langat; TEAM Rahmat & Aziz, TEAM Hj Zahaludin dari Klang dan TEAM Ustaz Radzi dari Beranang.


Pada sebelah malamnya, kami bermalam di Teratak Stokis Ramlee & Muslimah; dan peluang yang ada telah di manfaatkan dengan sebaik mungkin dengan menghabiskan masa dengan rawatan lintah dan yumeiho oleh TEAM USTAZ RADZI.


Program kali ini berjalan dengan lancar, pasien yang datang samada yang baru dan pasien ulangan telah berpuashati dengan rawatan yang diterima. Walaupun pada mulanya program ini hendak diadakan selama 4 hari; namun pengalaman bekerja dengan semua yang terlibat sungguh menyeronokkan. Banyak pengalaman yang baru dapat di timba samada dari pasien ataupun dari sesama perawat yang banyak pengalaman. Semuga ALLAH SWT memberkati usaha PERHIJAM yang sedikit ini dalam rangka untuk memperkenalkan terutamanya perawatan BEKAM SUNNAH yang SANGAT BERMANFAAT kepada masyarakat agar dapat mengecapi kesihatan yang sempurna. AMEEN

No comments:

Post a Comment